Serie Landini 4D
Serie 4D to nowa seria solidnych i prostych ciągników zaprojektowanych z myślą o zapewnieniu nowych poziomów wydajności. Seria 4D obejmuje zaawansowane rozwiązania techniczne, które minimalizują koszty operacyjne, zapewniając jednocześnie doskonałe połączenie wytrzymałości i niezawodności, dzięki czemu ten ciągnik jest idealny do zadań polowych, sianokosów i operacji transportowych.
Pobierz broszurę
Wymiary i masy
Seria 4D zaskakuje prostotą designu i ergonomia
Silnik
2,9 / 4
Moc
70 75.2 88.4
Przekładnia
Mechaniczna
przekładnia
Speed Four
Oferowane w wersjach z napędem na dwa i cztery koła, ciągniki 4D dostępne są obecnie w wersji z otwartą platformą; wersja z kabiną zostanie udostępniona w przyszłości. Ciągniki z serii wyposażone są w silniki Deutz Tier4 Final w modelach 4-070D, 4-080D i 4-090D. Pokrywa silnika została przeprojektowana w celu dopasowania do nowego stylu rodziny ciągników Landini. Specjalnie opracowana przez Argo Tractors uniwersalna modułowa przekładnia Speed Four z przekładnią synchronizowaną oferuje cztery zsynchronizowane przełożenia w trzech zakresach, zapewniając 12 biegów do jazdy do przodu i 12 do jazdy do tyłu.
Miejsce traktorzysty
Umieszczone na platformie na podporach izolacyjnych, miejsce traktorzysty ciągników serii 4D posiada duże zawijane błotniki i jest wyposażone we w pełni regulowane amortyzowane siedzenie. Hydrauliczne sterowanie, regulowana kierownica i dźwignie zmiany biegów są ergonomicznie rozmieszczone po stronie kierowcy, dając maksymalny komfort jazdy. Dwusłupkowa konstrukcja ochronna ROPS może być opcjonalnie wyposażona w osłonę przeciwsłoneczną.
Silnik Deutz Tier 4 Final
Trzy modele z serii zasilane są nowym czterocylindrowym silnikiem Deutz C4DT z turbo intercoolerem, technologią dwuzaworową i elektronicznym wysokociśnieniowym układem wtryskowym common rail. Odznaczający się wysoką wydajnością układ wtryskowy Common Rail firmy Deutz zapewnia większą moc, moment obrotowy oraz oszczędność paliwa, a tym samym lepszą elastyczność w użytkowaniu. Innowacyjny układ recyrkulacji spalin (EGR) z katalizatorem utleniającym do silników wysokoprężnych (DOC) pozwala tym silnikom spełnić przepisy dotyczące emisji Tier 4 Final bez zastosowania filtra cząstek stałych (DPF), co eliminuje potrzebę regeneracji. Silniki Deutz napędzające serię 4D posiadają pojemność skokową 2,9L i zapewniają maksymalną moc 69,5, 75,2 i 88,4 KM. Zaprojektowana od nowa maska o kształcie nawiązującym do stylistyki rodziny produktów Landini otwiera się szeroko zapewniając łatwy dostęp do komory silnika do celów rutynowych czynności konserwacyjno-serwisowych i bezproblemowe czyszczenie chłodnic w warunkach dużego zapylenia.
4-070D | 4-080D | 4-090D | |
---|---|---|---|
SILNIK DEUTZ TIER 4 INTERIM | DEUTZ C4DT45 TIER4 FINAL |
DEUTZ C4DT50 TIER4 FINAL |
DEUTZ C4DT55 TIER4 FINAL |
MAKS. MOC ISO KM /KW | 69.5 / 51 | 75.2 / 55 | 88.4 / 65 |
MOC ZNAMIONOWA SILNIKA (ISO) | 68 / 50 | 75.2 / 55 | 78.9 / 58 |
PRĘDKOŚĆ ZNAMIONOWA OBR./MIN | 2200 | 2200 | 2200 |
MAKS. MOM. OBR. LB (NM) | 272 | 300 | 378 |
MAKS. PRĘDKOŚĆ OBR. OBR./MIN | 1600 | 1600 | 1600 |
ŚREDNICA CYLINDRA / SKOK TŁOKA CALE (MM) | 92/110 | 92/110 | 92/110 |
POJEMNOŚĆ SKOKOWA / LICZBA CYLINDRÓW | 2900 / 4 TA | 2900 / 4 TA | 2900 / 4 TA |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA (WERSJA Z KABINĄ) L | 75 (80) | 75 (80) | 75 (80) |
Mechaniczna przekładnia Speed Four
Ciągniki serii 4D posiadają wysoce uniwersalną przekładnię modułową (Speed Four) z czterema synchronizowanymi biegami w trzech zakresach i przekładnię synchronizowaną, zapewniając łącznie 12 biegów do jazdy do przodu i 12 do jazdy do tyłu. Skrzynia biegów oferowana jest w wersji 30 km/h w modelach z napędem na dwa koła i w wersji 40 km/h w modelach z napędem na cztery koła. Powolny bieg, w standardzie w modelach z napędem na dwa koła i w opcji w modelach z napędem na cztery koła, zapewnia 16 biegów do jazdy do przodu i 16 biegów do jazdy do tyłu oraz minimalne prędkości rzędu nawet 300 m/h. Dźwignie zmiany biegów i zakresów rozmieszczono po prawej stronie siedzenia traktorzysta, a dźwignię przekładni elektrohydraulicznej po lewej stronie. Wszystkie urządzenia sterujące są zaprojektowane w sposób ergonomiczny i logicznie rozmieszczone, aby zapewnić maksymalny komfort i prostotę obsługi.
Potężny układ hydrauliczny do obsługi zaczepu i zaworów sterowanych zdalnie
Układ hydrauliczny z podwójną pompą o całkowitej wydajności 65 l/min dostarcza 45 l/min do zaczepu i 20 l/min do układu kierowniczego. Trzypunktowy zaczep kategorii II posiada sterowanie położenia, opadania, mieszane i podnoszenia i może unieść do 3400 kg przy pojedynczym opcjonalnym siłowniku wspomagającym. Dla wygodniejszej obsługi narzędzi, tylny zaczep może zostać opcjonalnie wyposażony w ergonomiczny układ podnośnikowy ELS. System w standardzie posiada dwa zawory sterowane zdalnie kontrolowane dźwigniami rozmieszczonymi po prawej stronie siedzenia traktorzysty. Wysokiej jakości szybkie sprzęgi zamontowane z tyłu ciągnika są łatwo dostępne, zapewniając komfortową i szybką obsługę.
Wymiary i masy
4 – 070D | 4 – 080D | 4 – 090D | |
---|---|---|---|
C-ROZSTAW OSI NAP. 2 KOŁA/4 KOŁA mm | 2118/2165 | 2118/2165 | 2118/2165 |
B-MINIMALNA SZEROKOŚĆ mm | 1675 | 1675 | 1675 |
A-ŁĄCZNA DŁUGOŚĆ Z OBCIĄŻNIKAMI NAP. 2 KOŁA/4 KOŁA mm | 4316/4275 | 4316/4275 | 4316/4275 |
F-WYSOKOŚĆ DO STRUKTURY ROPS mm | 2517 | 2517 | 2517 |
D-WYSOKOŚĆ DO KIEROWNICY mm | 1620 | 1620 | 1620 |
E-PRZEŚWIT NAP. 2 KOŁA/4 KOŁA mm | 374/208 | 374/208 | 374/208 |
CAŁKOWITA MASA Z PLATFORMĄ BEZ OBCIĄŻNIKÓW Kg | 3200/3350 | 3200/3350 | 3200/3350 |