Nowa seria 7 SWB (Krótki Rozstaw Osi)
Landini Serii 7 Short Wheelbase to najnowszy pojazd w segmencie silników o dużej mocy spełniających normę emisji spalin Stage V dzięki układowi oczyszczania spalin HI-eSCR2 (DOC SCRoF).
Pobierz broszurę
Wymiary i masy
Zobacz film
Maszyna, która odpowiada na potrzeby klienta.
Silnik
4,5 / 4 cyl.
6,7 / 6 cyl.
Moc
165 / 175
165 / 175
Przekładnia
Robo-Six / V-Shift
Robo-Six / V-Shift
(automatyczna / bezstopniowa)
Rozstaw osi w wersji 4-cylindrowej wynosi 2 651 mm, co zapewnia większą stabilność podczas prac polowych i z ładowaczem czołowym. Rozstaw osi w wersji 6-cylindrowej wynosi 2 760 mm. Wspólną cechą obu modeli jest dopuszczalna masa całkowita wynosząca 11 500 kg oraz maksymalny rozmiar tylnego koła 710/60R38, co zapewnia większą stabilność i komfort podczas transportu oraz mniejsze ugniatanie gleby podczas prac polowych.
Amortyzowana kabina
Dbałość o komfort operatora jest potwierdzona jako najlepsza w swojej klasie, zarówno podczas jazdy po polu, jak i po drogach, dzięki opcjonalnemu układowi niezależnego zawieszenia przedniej osi. Dostępne są również dwie opcje amortyzacji kabiny: mechaniczne lub półaktywna Semi-Active sterowane elektronicznie.
System Data Screen Management (12″ ekran dotykowy) korzysta z nowego menu i pozwala na szybszą i bardziej wydajną obsługę dzięki zapisywaniu funkcji na programowalnych przyciskach (MyFunctions) umożliwiających dostosowanie elementów sterowania ciągnika do indywidualnych potrzeb.
Prowadzenie satelitarne i system ISOBUS są w pełni zintegrowane, co dzięki prostej obsłudze DSM pozwala operatorowi zarządzać narzędziami w łatwy sposób.
Nowe silniki FPT NEF 45 i FPT NEF 67
Ciągniki są wyposażone w nowe silniki FPT NEF 45 o pojemności 4,5 l, 16-zaworowe, 4-cylindrowe oraz silniki FPT NEF 67 o pojemności 6,7 l, 24-zaworowe, 6-cylindrowe z turbosprężarką i elektronicznym wtryskiem Common Rail. Są to dwa modele (7-165 i 7-175) z silnikami 4-cylindrowymi o mocy 165 i 175 KM z systemem Dual Power oraz dwa inne modele (7-170 i 7-180) z silnikami 6-cylindrowymi o mocy 175 KM. Na uwagę zasługuje również seryjnie montowany system Cooling Matrix ułatwiający dostęp do chłodnic pod maską w celu ich łatwiejszego czyszczenia.
7-165 | 7-175 | 7-170 | 7-180 | ||
Typ – montaż | NEF 45 – silnik strukturalny | NEF 45 – silnik strukturalny | NEF 67 – silnik strukturalny | NEF 67 – silnik strukturalny | |
Moc maks. (97/68 CE – ISO TR 14396) | KM/kW | 155/114 | 166/122 | 155/114 | 166/122 |
Maks. moc z EPM (97/68 CE – ISO TR 14396) | KM/kW | 165/122 | 175/129 | 165/122 | 175/129 |
Maks. mom. obr. bez EPM (z EPM) przy 1400 obr./min. | Nm | 652 (676) | 700 (700) | 652 (676) | 700 (700) |
Cylindry / Pojemność / Zawory | 4 / 4,5 l / 16 | 4 / 4,5 l / 16 | 6 / 6,7 l / 24 | 6 / 6,7 l / 24 |
Dwie przekładnie
Dostępne są dwie przekładnie: V-Drive (dla wyższych mocy) i Robo-Six (dla wszystkich czterech mocy w serii).
V-Shift, z 4-zakresową przekładnią bezstopniową, gwarantuje reaktywność na najwyższym poziomie. Prędkość waha się od minimalnej 0,04 km/h do maksymalnej 50 km/h.
Z kolei przekładnia Robo-Six posiada 6 biegów Powershift pod obciążeniem, 5 zrobotyzowanych zakresów i elektro-hydrauliczny rewers na kierownicy. Łączna liczba biegów wynosi 30 do przodu + 15 do tyłu, co w przypadku zakresu biegów pełzających daje 54 biegi do przodu + 27 do tyłu. SystemStop & Action integruje funkcję De-Clutch (wysprzęglania) z pedałem hamulca, umożliwiając zatrzymanie ciągnika bez wciskania sprzęgła, co ułatwia jazdę po drogach. Połączenie systemów Stop & Action i APS (Auto Powershift) umożliwia korzystanie z przekładni Robo-Six w podobny sposób, jak w przypadku wersji z przekładnią bezstopniową.
Układ hydrauliczny z zamkniętym centrum CCLS
Zamknięty centralny układ hydrauliczny z pompą o wydajności 123 l/min. (opcjonalnie dostępna jest większa pompa o wydajności 160 l/min.) może obsługiwać do 8 zaworów. Elektronicznie sterowany tylny podnośnik zapewnia maksymalny udźwig 9 300 kg.
Wymiary i masy
7-165 | 7-175 | 7-170 | 7-180 | ||
Rozstaw osi | mm | 2651 | 2651 | 2760 | 2760 |
Średnia masa wysyłkowa | kg | 6400 | 6400 | 6700 | 6700 |
DMC | kg | 11500 | 11500 | 11500 | 11500 |
Maks. rozmiar tylnych opon – (Index Radius – IR) | mm | 600 / 60R28 (IR 675) – 710 / 60R38 (IR 875) | 600 / 60R28 (IR 675) – 710 / 60R38 (IR 875) | 600 / 60R28 (IR 675) – 710 / 60R38 (IR 875) | 600 / 60R28 (IR 675) – 710 / 60R38 (IR 875) |