Nowa seria 7 V-Shift

Wysokiej jakości materiały, wysoki poziom ergonomii, dbałość o szczegóły, przestronna i bardzo wygodna kabina gwarantują łatwość obsługi, wyjątkową wydajność i produktywność, ekstremalny komfort i uproszczoną konserwację Landini serii 7 V-Shift.


Pobierz broszurę


Wymiary i masy


Galeria obrazów


Zobacz film

Maszyna, która odpowiada na potrzeby klienta.

Silnik

6,7 / 6

Moc

210 225 240

Przekładnia

V-Shift

Seria 7 w Stage V zawiera pewne elementy ciągłości z Stage IV, począwszy od typowego żeliwnego podwozia, w którym mieści się potężny i oszczędny silnik. Podwozie zwiększa wytrzymałość przekładni, zapewnia niższy poziom drgań, poprawia przyczepność, zwiększa manewrowość oraz eliminuje potrzebę dodatkowego wyposażenia przedniego podwozia.

Dzięki większej pojemności zbiornika wydajność maszyny poprawia się w ciągu dnia pracy. Z rozstawem osi 2820 mm, masą własną 8300 kg i 13000 kg z pełnym załadunkiem, ma wyważenie przednie 46% i tylne 54%, a także wysoką wydajność holowania.

Zmiana przepisów dotyczących emisji doprowadziła do wprowadzenia nowych stylów i projektów. W tym ostatnim obszarze jednym z najbardziej oczywistych ulepszeń produktu jest kąt widzenia 360 stopni, gwarantowany przez 20 reflektorów LED, z których 12 znajduje się na dachu, również z nowym wyglądem i baldachimem w doskonałym stylu Landini.

Półaktywne zawieszenie kabiny Landini

Seria 7 jest wyposażona w zaawansowane półaktywne zawieszenie kabiny Landini, sterowane przez jednostkę sterującą, która może zmieniać reakcję amortyzatorów i utrzymywać wysoki poziom komfortu w każdych warunkach. To rozwiązanie w kabinie pozwala na zarządzanie zawieszeniem zgodnie z preferencjami operatora, który może wybierać spośród trzech różnych poziomów. Aby zapewnić komfort jazdy, zarówno na drodze, jak i na polu, bez uszczerbku dla bezpieczeństwa, seria 7 wyposażona jest w najlepszy w swojej klasie niezależny układ zawieszenia cięgieł osi przedniej ze 100% blokadą elektrohydrauliczną, automatycznym napędem na 4 koła, blokadą mechanizmu różnicowego i automatycznym samopoziomowanie.

Silnik FPT

Seria 7 w Stage V zawiera pewne elementy ciągłości z Stage IV, począwszy od typowego żeliwnego podwozia, w którym mieści się potężny i oszczędny silnik. Podwozie zwiększa wytrzymałość przekładni, zapewnia niższy poziom drgań, poprawia przyczepność, zwiększa manewrowość oraz eliminuje potrzebę dodatkowego wyposażenia przedniego podwozia. Dostępny jest pedał hamulca silnikowego, układ hamulca silnikowego, który za pomocą elektronicznego zaworu przepustnicy z silnikiem turbosprężarki umożliwia operatorowi zwiększenie momentu hamowania poprzez uruchomienie hamulca silnikowego w połączeniu ze zwykłymi hamulcami ciągnika. Sprzęgło Viscotronic jest sterowane przez moduł sterujący silnika w celu precyzyjnej modulacji prędkości wentylatora. Przyjęte rozwiązanie gwarantuje lepszą wydajność chłodzenia, precyzyjne sterowanie wentylatorem, mniejsze straty mocy i dobrą redukcję hałasu.

7-210 V-SHIFT 7-230 V-SHIFT 7-240 V-SHIFT
Moc znamionowa (97/68 CE – ISO TR 14396) KM / kW 194 / 143 205 / 151 219 / 161
Moc znamionowa z Dual Power (97/68 CE – ISO TR 14396) HP / kW 194 / 143 205 / 151 219 / 161
Moc maksymalna (97/68 CE – ISO TR 14396) KM / kW 200 / 147 215 / 158 230 / 169
Maksymalna moc z Dual Power (97/68 CE – ISO TR 14396) HP / kW 210 / 155 225 / 166 240 / 176
Podtrzymanie momentu obrotowego bez Dual Power (z Dual Power) 36% (41%)
Producent – marka FPT
Typ silnika – Typ instalacji NEF 67 – ISO-mounted engine on cast iron chassis
Dodatkowa obróbka spalin Etap V / Tier 4 Final HI-eSCR2
Liczba cylindrów / pojemności / zaworów 6 / 6,7 litres / 24
System wlotu powietrza turbo intercooler

4-stopniowa bezstopniowa skrzynia biegów

Czterostopniowa przekładnia bezstopniowa jest szczególnie odpowiednia do ciężkich zastosowań przy ekstremalnej przyczepności kół. Funkcje obejmują minimalną prędkość 40 m / h (maksymalnie 50 km / hw trybie ekonomicznym), mokre sprzęgło, tylne zwolnice i WOM dostępny z 4 prędkościami, z regulowanym trybem automatycznym i bez ograniczeń mocy .

Układ hydrauliczny

Seria 7 V-Shift ma zamknięty centralny obwód hydrauliczny 123 l / min z dedykowaną pompą układu kierowniczego 44 l / m. Opcjonalnie dostępna jest pompa Ultra Flow 160 l / m. Kolejną cechą systemu jest pełna konfigurowalność elektrohydraulicznych zaworów sterujących. Układ panelu sterowania został bardzo prosty i usprawniony, co zapewnia znaczną łatwość obsługi. Dodano nowe menu, aby zapewnić użytkownikom coraz bardziej profesjonalne wrażenia.

Wymiary i masy

7-210 V-SHIFT 7-230 V-SHIFT 7-240 V-SHIFT
Wheelbase mm 2820
Shipping weight – measured with average spec’s Kg 8300
Gross vehicle weight Kg 13000
Max front and rear tires dimension – (index IR) mm 600/60R30 (IR 700) – 710/60R42 (IR 925)