T4 Final V-Shift serii 7: wydajność, osiągi, komfort

Od ponad 30 lat Grupa Argo Tractors skupia swoje wysiłki na badaniach i rozwijaniu produktów wysokiej jakości. W wyniku tego strategicznego wyboru, inżynierowie Argo Tractors dokonali kolejnych usprawnień w znakomitej serii ciągników Landini 7, która stała się najlepsza w swojej klasie jeśli chodzi o wydajność, osiągi, elastyczność i wygodę.


Pobierz broszurę


Wymiary i masy


Galeria obrazów

Przekładnia V-SHIFT, aby być o jeden krok do przodu

Silnik

4,5 / 4

6,7 / 6

Moc

150, 165, 176

181, 912

Przekładnia

V-SHift

Zaprojektowana tak, aby spełniać zmieniające się potrzeby współczesnych rolników i wykonawców, nowa seria 7 oferuje dużą kabinę w stylu motoryzacyjnym z zawieszeniem elektrohydraulicznym, wysokiej klasy wyposażeniem i wykończeniem, klimatyzowanym fotelem i ergonomicznie rozmieszczonymi, intuicyjnymi podzespołami sterowniczymi dla maksymalnej wygody i łatwości korzystania. Mające do 225 KM mocy nowe silniki FPT NEF zapewniają maksymalną przyczepność i najlepszą w swojej klasie ekonomię zużycia paliwa, jednocześnie pozwalając na szybką i łatwą konserwację. Wyposażone w układ selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) i katalizator utleniający do silników wysokprężnych (DOC), silniki nowej serii 7 spełniają wymagania normy emisji Stage 4/Tier 4 Final bez potrzeby stosowania filtra cząstek stałych. Układ hydrauliczny obejmuje pompę o wysokiej wydajności 160 l/min. Elektroniczne zarządzanie funkcjami hydraulicznymi zapewnia precyzyjne sterowanie narzędziem rolniczym. Dodatkowo, 12-calowy wyświetlacz dotykowy pozwala na obsługę narzędzia rolniczego z niespotykaną dokładnością za pośrednictwem satelitarnego systemu prowadzenia ISOBUS, zapewniając maksymalną wydajność i produktywność. Wybierając Landini możesz liczyć na solidnego partnera, który zapewnia najnowocześniejsze technologie, doskonałe osiągi i niezrównaną produktywność.

Kabina LOUNGE: twoje nowe biuro w pierwszej klasie

Kabina Lounge to nowa koncepcja 4-słupkowa z drzwiami o tylnych zawiasach, która zapewnia widoczność we wszystkich kierunkach, dając traktorzyście ogląd tzw. martwej strefy bez konieczności zmiany pozycji. Kabina jest hermetyczna, aby zapewnić czyste i bezpyłowe środowisko pracy, zaś wydajny system izolacji akustycznej obniża poziom hałasu wewnątrz do zaledwie 70 dB, aby zapewnić maksymalną wygodę obsługi. Opcjonalny elektrohydrauliczny system zawieszenia jeszcze bardziej podnosi wygodę pracy. Szerokie, wygodnie rozmieszczone stopnie pozwalają traktorzyście z łatwością wsiadać do kabiny i z niej wysiadać, a siedzenie pasażera jest składane, co ułatwia dostęp i zwiększa bezpieczeństwo. Wyposażenie i wykończenie wnętrza kabiny przygotowano w motoryzacyjnym stylu, z wykorzystaniem łatwych w czyszczeniu miękkich materiałów. Deska rozdzielcza przechyla się wraz z kierownicą dla wygody traktorzysty. Siedzenie obrotowe ze skóry Alcantara z dynamicznym zawieszeniem pneumatycznym, w pełni automatyczną regulacją wysokości, podgrzewaniem oparcia oraz wentylacją, zapewniające doskonały komfort jazdy.

Silniki FTP NEF: wydajność, która podnosi twoją produktywność

Pięć modeli z serii wyposażono w nowe silniki turbo FPT NEF z czterema zaworami na cylinder i układem wtryskowymi common rail. Modele 7-145, 7-165 and 7-175 posiadają samonośne silniki czterocylindrowe 4,5 L o mocy 141, 155 i 166 KM. Modele 7-180 i 7-200 wyposażone są w sześciocylindrowe silniki umieszczone w wytrzymałej obudowie, która pozwala obniżyć poziomy hałasu i wibracji w kabinie. Sześciocylindrowe silniki zapewniają moc wyjściową 165 i 180 KM. Nowe silniki spełniają wymogi normy emisji Stage4/Tier4 Final dzięki układowi selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) i katalizatorowi utleniającemu (DOC). Nowy silnik FPT NEF zasilający serię 7 to zaawansowany silnik zaprojektowany w taki sposób, aby zaoferować rolnikom prostotę i funkcjonalność bez kompromisów w zakresie wydajności, niezawodności i wytrzymałości.

7-145

V-Shift

7-165

V-Shift

7-175

V-Shift

7-180

V-Shift

7-200

V-Shift

TIER 4 INTERIM / STAGE 3B NEF 4 cyl
CR TAA
NEF 4 cyl
CR TAA
NEF 6 cyl
CR TAA
NEF 6 cyl
CR TAA
NEF 6 cyl
CR TAA
ELEKTR. WYSOKOCIŚNIENIOWY UKŁAD WTRYSKOWY COMMON RAIL
INTERCOOLER TURBO/POWIETRZE-POWIETRZE
MAKS. MOC SILNIKA Z DUAL POWER PRZY 1900 OBR./MIN
(ISO TR 14396 ECE R120)
150/111 165/122 176/129 181/133 192/142
MOC ZNAMIONOWA SILNIKA Z DUAL POWER PRZY 2200 OBR. (ISO TR 14396 ECE R120) 136/100 152/112 170/125 165/121 179/132
MAKS. MOC SILNIKA PRZY 1900 OBR./MIN
(ISO TR 14396 ECE R120)
136/100 150/111 166/122 166/122 181/133
MOC ZNAMIONOWA SILNIKA PRZY 2200 OBR (ISO TR 14396 ECE R120) 124/91 140/103 159/117 161/118 176/129
MAKS. MOM. OBR. (Z DUAL POWER)
(ISO TR 14396 ECE R120)
581 (620) 633 (671) 693 (693) 694 (738)  758 (800)
PRZYROST MOM. OBR. (Z DUAL POWER) 36% (41%) 36% (41%) 37% (28%) 35.5% (40.5%) 35.5% (40.5%)
ŚREDNICA CYLINDRA / SKOK TŁOKA 104/132 104/132 104 / 132 104 / 132 104 / 132
POJEMNOŚĆ SKOKOWA (cm³) / LICZBA CYLINDRÓW / LICZBA ZAWORÓW S.C.R. UKŁAD WYDECHOWY 4500 / 4 / 16 4500 / 4 / 16 4500/ 4 / 16 6728 / 6 / 24 6728 / 6 / 24
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA ADBLUE L 52 52 52 52 52
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA L 280 280 280 320 320

 

Przekładnia V-Shift o przełożeniu zmiennym w sposób ciągły: czterostopniowa innowacja

Korzystanie z przekładni V-Shift o przełożeniu zmiennym w sposób ciągły jest bardzo proste: wystarczy zwolnić hamulec postojowy, wybrać kierunek przy użyciu przekładni elektrohydraulicznej i nacisnąć pedał gazu. Czterostopniowa przekładnia V-Shift ustanawia nowy standard w zakresie przekładni o przełożeniu zmiennym w sposób ciągły. Zastosowanie czterostopniowej, a nie dwustopniowej przekładni CVT niesie ze sobą realne korzyści dla rolników i przedsiębiorstw świadczących usługi rolnicze poszukujących wielofunkcyjnych ciągników zapewniających maksymalną produktywność niezależnie od zadania i panujących warunków. Przekładnia oferuje cztery zakresy prędkości dostosowane do różnych wymogów operacyjnych:

Zakres 1 Bieg pełzający 0,5 – 3 km/h

Zakres 2 Pole 1 0,5 – 12 km/h

Zakres 3 Pole 2 0,5 – 21 km/h

Zakres 4 Transport 0,5 – 40 lub 50 km/h

Przekładnia V-Shift oferuje cztery tryby pracy:

1. Tryb automatyczny – elektroniczna jednostka sterująca dostosowuje obroty silnika i stosunek przełożenia według ustawień potencjometru, aby osiągnąć wymaganą prędkość.
2. Tryb manualny – operator ustawia prędkość silnika przy użyciu dźwigni ręcznej przepustnicy. Układ elektroniczny kontroluje stosunek przełożenia, aby uzyskać wymaganą prędkość.
3. Tryb WOM – operator ustawia prędkość silnika przy użyciu dźwigni ręcznej przepustnicy. Układ elektroniczny dostosowuje stosunek przełożenia, aby uzyskać wymaganą prędkość, nadając priorytet prędkości WOM.
Tryb tempomatu – operator ustawia prędkość jazdy ciągnika, która pozostaje stała.

Układ hydrauliczny dostosowany do twoich potrzeb

Zaprojektowany dla wysokiej wydajności, układ hydrauliczny serii 7 składa się z wysokiej jakości elementów i zapewnia niezrównaną elastyczność konfiguracji, aby spełnić konkretne wymagania rolników. Układ hydrauliczny posiada obwód zamknięty i pompę o zmiennej pojemności skokowej. Oznacza to, że pompa zawsze dostarcza dokładnie taką ilość oleju, jakiej potrzebuje układ, co pozwala zaoszczędzić energię. System dostarcza 123 l/min. do zaczepu i zaworów sterowanych zdalnie, umożliwiając działanie wszystkich funkcji hydraulicznych. W opcji dostępny jest także system o obwodzie zamkniętym i całkowitej wydajności 123 l/min.

Wymiary i masy

7-145

V-Shift

7-165

V-Shift

7-175

V-Shift

7-180

V-Shift

7-200

V-Shift

OPONY PRZEDNIE 540/65R28 540/65R28 540/65R28 540/65R28 540/65R28
OPONY TYLNE 650/65R38 650/65R38 650/65R38 650/65R38 650/65R38
MAKS. DŁUGOŚĆ (Z OBCIĄŻNIKAMI) mm 5070 5070 5070 5260 5260
MIN. SZEROKOŚĆ mm 2430 2430 2430 2430 2430
ROZSTAW OSI mm 2600 2600 2600 2820 2820
WYSOKOŚĆ Z KABINĄ mm 2920 2920 2920 2920 3055
PRZEŚWIT NAP. 4 KOŁA 4WD mm 485 485 485 485 550
MASA CAŁKOWITA BEZ OBCIĄŻNIKÓW Kg 6850 6850 6850 7160 7210