Seria 6C V-SHIFT
Ciągniki Landini 6C V-SHIFT są dostępne w trzech modelach o mocy 121 KM, 133 KM i 140 KM, z czterocylindrowymi silnikami FPT – NEF o pojemności 4 500 cm3 zgodnymi z normą emisji Tier 4Final, z układem oczyszczania spalin opartym na selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) i katalizatorze utleniającym (DOC), a także 3-stopniową przekładnią V-SHIFT o przełożeniu zmiennym w sposób ciągły produkcji Argo Tractors.
Pobierz broszurę
Wymiary i masy
Serie 6C V-SHIFT z nową przekładnią Argo Tractors o przełożeniu zmiennym w sposób ciągły
Silnik
/
Moc
Przekładnia
Seria ta jest wyposażona w automatycznie uruchamiany elektrohydrauliczny WOM z 4 prędkościami, tylny zaczep o ładowności 5 400 kg oraz, w ramach wyposażenia dodatkowego, układ hydrauliczny o obwodzie zamkniętym o wydajności 110 l/min. Komfort podczas prac polowych i transportu zapewnia oś przednia z niezależnymi zawieszeniami wahaczowymi i mechanicznym zawieszeniem kabiny dostępnymi w wyposażeniu dodatkowym. Kabinę wykonano z zachowaniem najwyższych standardów w zakresie ergonomii, wygłuszenia i widoczności w każdą stronę, odpowiadającym produktom z najwyższej półki. Wielofunkcyjny podłokietnik i ekran dotykowy DSM 12” zapewnia pełną kontrolę nad funkcjami V-SHIFT . LANDINI 6C waży 5,200 kg, jego maksymalna masa dopuszczalna wynosi 8,500 kg, a rozstaw osi – 2,54 m. Ten ciągnik użytkowy, wyposażony w opony 34” i 38”, idealnie nadaje się do pracy w trudnych warunkach, również w połączeniu z zaczepem przednim i przednią ładowarką.
Kabina MASTER CLASS dla niezrównanej widoczności i komfortu.
Kabina Master Class, wyposażona w czterosłupkową konstrukcję, płaską platformę i drzwi o tylnych zawiasach, oferuje łatwy dostęp do fotela traktorzysty i niezrównaną widoczność w każdym kierunku. Siedzisko traktorzysty z precyzyjną regulacją wyposażono w fotel z pneumatycznym zawieszeniem i teleskopową regulowaną kierownicę, która przechyla się wraz z deską rozdzielczą. Główne podzespoły sterownicze są dogodnie zintegrowane z prawą stroną konsoli dla maksymalnego komfortu i łatwości obsługi. Wnętrze posiada elegancki nowoczesny design z samochodowym wyposażeniem i wykończeniem oraz ergonomicznie rozmieszczone podzespoły sterownicze. Doskonale wygłuszona klimatyzowana kabina ciągnika 6C o regulowanym ciśnieniu zapewnia komfortowe środowisko pracy w trakcie długich godzin na polu. Mechaniczne zawieszenie kabiny jest dostępne w wyposażeniu dodatkowym dla zapewnienia jeszcze większego komfortu. Klapa dachu zapewnia doskonałą widoczność do pracy z ładowarką. Czternaście potężnych lamp halogenowych zapewnia doskonałą widoczność do pracy w nocy.
Silniki Tier 4 Final FPT-NEF z technologią SCR/DOC
Ciągniki 6C V-SHIFT wyposażono w silniki czterocylindrowe z turbodoładowaniem FPT-NEF 4.5L i sześcioma zaworami na cylinder, z układem wtryskowym Common Rail, o maksymalnej mocy 121 i 140 KM. Zoptymalizowany elektroniczny wtrysk paliwa i podniesiona wydajność spalania w połączeniu z technologią SCR pozwalają tym silnikom na osiąganie niezrównanej mocy i momentu obrotowego przy oszczędności paliwa. Oprócz tego są wyposażone w układ Dual Power, który automatycznie zwiększa moc i moment obrotowy, pozwalając na pracę w trudnych warunkach i przy dużych obciążeniach bez zmniejszenia prędkości i wydajności. Otwierana maska ułatwia dostęp do komory silnika do celów rutynowych czynności konserwacyjno-serwisowych.
6-125C V-SHIFT | 6-135C V-SHIFT | 6-145C V-SHIFT | |
---|---|---|---|
F.P.T. TIER 4 FINAL | NEF 4 CYL CR TAA | NEF 4 CYL CR TAA | NEF 4 CYL CR TAA |
MAKS. MOC SILNIKA (ISO RATING) | 114/84 | 121/89 | 130/95.5 |
MAKS. MOC SILNIKA Z DUAL POWER (ISO RATING) | 121/89 | 133/98 | 140/103 |
MOC ZNAMIONOWA SILNIKA | 2200 | 2200 | 2200 |
MAKS. MOM. OBR. Z DUAL POWER | 495 | 545 | 577 |
OBROTY SILNIKA PRZY MAKS. MOM. OBR. Z DUAL POWER | 1400 | 1400 | 1500 |
ŚREDNICA CYLINDRA / SKOK TŁOKA MM | 104 / 132 | 104 / 132 | 104 / 132 |
POJEMNOŚĆ SKOKOWA / LICZBA CYLINDRÓW / LICZBA ZAWORÓW | 4500 / 4 / 16 | 4500 / 4 / 16 | 4500 / 4 / 16 |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA ADBLUE L | 25 | 25 | 25 |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA L | 180 | 180 | 180 |
Przekładnia Argo Tractors o przełożeniu zmiennym w sposób ciągły
Seria 6C-V-SHIFT wyposażona jest w przekładnię o przełożeniu zmiennym w sposób ciągły specjalnie opracowaną przez Argo Tractors. Przekładnia sterowana jest przy pomocy drążka zintegrowanego w wielofunkcyjny podłokietnik.
Wymiary i masy
6- 125C V-SHIFT | 6-135C V-SHIFT | 6-145C V-SHIFT | |
---|---|---|---|
PRZEDNIE OPONY | 440/65R28 | 440/65R28 | 480/65R24 |
TYLNE OPONY | 540/65R38 | 540/65R38 | 540/65R38 |
A- DŁUGOŚĆ NAP. 4 KOŁA mm | 4400 | 4400 | 4400 |
C- ROZSTAW OSI NAP. 4 KOŁA mm | 2540 | 2540 | 2540 |
B- MINIMALNA DŁUGOŚĆ mm | 2056 | 2056 | 2056 |
D- WYSOKOŚĆ Z KABINĄ mm | 2805 | 2805 | 2805 |
E- PRZEŚWIT mm | 420 | 420 | 420 |
MASA W GOTOWOŚCI DO JAZDY (BEZ OBCIĄŻNIKÓW) Kg | 4700 | 4700 | 4700 |