
Seria 6H do pracy w trudnych warunkach
Orka, wysiew, uprawa roślin pastewnych i sianokosy to tylko niektóre z zadań, które można wykonywać korzystając z ciągników Landini 6H przy zachowaniu wysokiego poziomu komfortu, zaawansowania technologicznego i wydajności. Maszyna zasługująca na miano nowego króla segmentu kompaktowych ciągników do prac polowych. Wszechstronność to słowo klucz, ponieważ ciągniki Landini 6H zaprojektowano w taki sposób, aby móc wykonywać nimi jak najwięcej zadań. To sprawia, że są idealnym wyborem, szczególnie dla średniej wielkości gospodarstw, gdzie preferowana jest praca z użyciem własnych zasobów i bez nadmiernych inwestycji w maszyny. Poza solidną konstrukcją ciągniki te mogą zostać dostosowane do potrzeb każdego gospodarstwa. Możliwość montażu tylnych kół 38” (szerokość 540 mm) i dwupunktowe zawieszenie kabiny dodają wszechstronności ciągnikom, które zaprojektowano już do montażu innowacyjnego systemu Isobus i systemów sterowania satelitarnego. Nie brakuje także najnowszych rozwiązań w dziedzinie transportu drogowego, takich jak układ hamulców hydraulicznych przyczepy.
Pobierz broszurę
Wymiary i masy
Zobacz film – starszego modelu Stage 4
Doskonała wszechstronność dla twojego gospodarstwa
Silnik
3,6 / 4
Moc
119 – 126
Przekładnia
Rewers elektro-hydrauliczny z HML
36+12 lub 48+16 z zakresem biegów pełzających
Instalacja systemu oczyszczania spalin Stage V i niewidocznego systemu SCR pod maską zapewnia pojazdowi nie tylko kompaktową konstrukcję zgodną z nowym, rodzinnym odczuciem McCormick, ale także pełną widoczność z przodu. Widoczność jest w pełni poprawiona przez 4-słupkową kabinę i szerszy szyberdach z otwieraną klapą dla naturalnej wentylacji kabiny. Wszystkie operacje ładowacza czołowego są zatem łatwiejsze, podobnie jak praca w nocy dzięki 10 światłom roboczym LED.
Amortyzowana Kabina Total View
Komfort operatora zapewnia mechaniczna amortyzacja kabiny z cylindrami 96 mm oraz ergonomiczne rozwiązania zastosowane na konsoli sterowania, która zawiera nowy joystick do obsługi ładowacza, zaczepu i włączania połowy prędkości. Opcjonalna amortyzowana oś przednia z hamulcami dodatkowo zwiększa komfort transportu drogowego.


Silnik Deutz Tier 4 Final
Istnieją dwa modele z gamy napędzane 16-zaworowym silnikiem F36 o pojemności 3,6 litra: 6H-125, zdolny do wytwarzania 119 koni mechanicznych, wzrastający do 126 w wersji 6H-135. Wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań oraz zwiększona pojemność zbiornika paliwa ze 150 do 170 litrów zapewniają zmniejszenie zużycia paliwa o 10%, a tym samym większy zasięg dobowy. Zwiększono również maksymalny moment obrotowy, oba modele osiągają 518 Nm przy 1300 obr./min..
6H-125 |
6H-135 |
|
Moc znamionowa (97/68/WE – ISO TR 14396) KM/kW |
119/88 |
127/93 |
Maksymalna moc (97/68/WE – ISO TR 14396) KM/kW |
119/88 |
127/93 |
Znamionowa prędkość obrotowa silnika obr/min |
2200 |
2200 |
Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy obr/min |
1900 |
1900 |
Producent |
FPT |
FPT |
Cylindry / Wyporność / Zawory |
4 / 3,6 L / 16V |
4 / 3,6 L / 16V |

Uniwersalna przekładnia na każdą sytuację
Przekładnia zapewnia odpowiednią prędkość dla każdego konkretnego zastosowania. Dzieje się tak dzięki sprawdzonemu schematowi 36+12 z HML (3 prędkości pod obciążeniem) i Reverse Powershuttle z modulowanym załączaniem. Prędkości stają się 48+16 dzięki pełzaniu. Jako opcja dostępny jest „Park-lock” – układ hamulcowy z biegiem w skrzyni biegów – gwarantujący pełne bezpieczeństwo.

Wysokowydajny układ hydrauliczny
Układ hydrauliczny również został całkowicie odnowiony, przechodząc na obieg zamknięty 110 litrów/minutę (CCLS), z 38,5 litrami do sterowania. Rozwiązanie zapewnia większą wydajność hydrauliczną i zwiększoną produktywność podczas pracy z ładowaczem czołowym, przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa i hałasu podczas pracy. Można pobrać 34 litry oleju plus dodatkowe 10 litrów z opcjonalnym zbiornikiem do obsługi wywrotek. Istnieje również system „Power Beyond”, który gwarantuje wykorzystanie pełnego natężenia przepływu 110 l/min. Dostępnych jest siedem zaworów hydraulicznych, z których dwa są brzuszne, a trzy mechaniczne, a także selektor przepływu podwajający wyjścia i zawór elektromagnetyczny do narzędzi wymagających określonych przepływów, z możliwością dodatkowych dwóch zaworów hydraulicznych, również na tylne, a także elektroniczne.

Wymiary i masy
6H125 |
6H135 |
|
Rozstaw osi (mm) |
2420 |
2420 |
Maksymalna wysokość nad kabiną bez świateł ostrzegawczych (mm) |
2623 – mierzone z oponami 380/70R24 – 480/70R34 |
2623 – mierzone z oponami 380/70R24 – 480/70R34 |
Promień skrętu mm |
4400 measured with tyres 480/65R24 – 540/65R38 |
4400 measured with tyres 480/65R24 – 540/65R38 |
Waga przesyłki – mierzona ze średnią specyfikacją Kg |
4800 |
4800 |
Całkowity ciężar pojazdu Kg |
8500 (szeroka oś przednia) – 8000 (wąska oś przednia) |
8500 (szeroka oś przednia) – 8000 (wąska oś przednia) |
Maksymalne rozmiary opon przednich i tylnych – (promień indeksu -IR) mm |
480/65R24 – 540/65R38 (IR 800mm) |
480/65R24 – 540/65R38 (IR 800mm) |