Seria 7 T4 Final Robo-Six: doskonała tradycja wydajności

Od ponad 30 lat Grupa Argo Tractors skupia swoje wysiłki na badaniach i rozwijaniu produktów wysokiej jakości. W wyniku tego strategicznego wyboru, inżynierowie Argo Tractors dokonali kolejnych usprawnień w znakomitej serii ciągników Landini 7, która stała się najlepsza w swojej klasie jeśli chodzi o wydajność, osiągi, elastyczność i wygodę.


Pobierz broszurę


Wymiary i masy


Galeria obrazów

Wydajność, osiągi, komfort

Silnik

4,5 / 4

6,7 / 6

Moc

150, 165, 176,

166, 181, 192,

211, 225

Przekładnia

Powershift

Zaprojektowana tak, aby spełniać zmieniające się potrzeby współczesnych rolników i wykonawców, nowa seria 7 oferuje dużą kabinę w stylu motoryzacyjnym z zawieszeniem elektrohydraulicznym, wysokiej klasy wyposażeniem i wykończeniem, klimatyzowanym fotelem i ergonomicznie rozmieszczonymi, intuicyjnymi podzespołami sterowniczymi dla maksymalnej wygody i łatwości korzystania. Mające do 225 KM mocy nowe silniki FPT NEF zapewniają maksymalną przyczepność i najlepszą w swojej klasie ekonomię zużycia paliwa, jednocześnie pozwalając na szybką i łatwą konserwację. Wyposażone w układ selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) i katalizator utleniający do silników wysokprężnych (DOC), silniki nowej serii 7 spełniają wymagania normy emisji Stage 4/Tier 4 Final bez potrzeby stosowania filtra cząstek stałych. Seria obejmuje dwie opcje przekładni: Robo-Six powershift i V-Shift o przełożeniu zmiennym w sposób ciągły. Układ hydrauliczny obejmuje pompę o wysokiej wydajności 160 l/min. Elektroniczne zarządzanie funkcjami hydraulicznymi zapewnia precyzyjne sterowanie narzędziem rolniczym. Dodatkowo, 12-calowy wyświetlacz dotykowy pozwala na obsługę narzędzia rolniczego z niespotykaną dokładnością za pośrednictwem satelitarnego systemu prowadzenia ISOBUS, zapewniając maksymalną wydajność i produktywność. Wybierając Landini możesz liczyć na solidnego partnera, który zapewnia najnowocześniejsze technologie, doskonałe osiągi i niezrównaną produktywność.

Kabina LOUNGE: twoje nowe biuro w pierwszej klasie

Kabina Lounge to nowa koncepcja 4-słupkowa z drzwiami o tylnych zawiasach, która zapewnia widoczność we wszystkich kierunkach, dając traktorzyście ogląd tzw. martwej strefy bez konieczności zmiany pozycji. Kabina jest hermetyczna, aby zapewnić czyste i bezpyłowe środowisko pracy, zaś wydajny system izolacji akustycznej obniża poziom hałasu wewnątrz do zaledwie 70 dB, aby zapewnić maksymalną wygodę obsługi. Opcjonalny elektrohydrauliczny system zawieszenia jeszcze bardziej podnosi wygodę pracy. Szerokie, wygodnie rozmieszczone stopnie pozwalają traktorzyście z łatwością wsiadać do kabiny i z niej wysiadać, a siedzenie pasażera jest składane, co ułatwia dostęp i zwiększa bezpieczeństwo. Wyposażenie i wykończenie wnętrza kabiny przygotowano w motoryzacyjnym stylu, z wykorzystaniem łatwych w czyszczeniu miękkich materiałów. Deska rozdzielcza przechyla się wraz z kierownicą dla wygody traktorzysty. Siedzenie obrotowe ze skóry Alcantara z dynamicznym zawieszeniem pneumatycznym, w pełni automatyczną regulacją wysokości, podgrzewaniem oparcia oraz wentylacją, zapewniające doskonały komfort jazdy.

Silniki FTP NEF: wydajność, która podnosi twoją produktywność

Osiem modeli z serii wyposażono w nowe silniki turbo FPT NEF z czterema zaworami na cylinder i układem wtryskowymi common rail. Modele 7-145, 7-165 and 7-175 posiadają samonośne silniki czterocylindrowe 4,5 L o mocy 141, 155 i 166 KM. Modele 7-165, 7-180, 7-200, 7-220 i 7-230 wyposażone są w sześciocylindrowe silniki 6,7 L umieszczone w wytrzymałej obudowie, która pozwala obniżyć poziomy hałasu i wibracji w kabinie. Sześciocylindrowe silniki zapewniają moc wyjściową 151, 165, 180, 190 i 205 KM. Nowe silniki spełniają wymogi normy emisji Stage4/Tier4 Final dzięki układowi selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) i katalizatorowi utleniającemu (DOC). Nowy silnik FPT NEF zasilający serię 7 to zaawansowany silnik zaprojektowany w taki sposób, aby zaoferować rolnikom prostotę i funkcjonalność bez kompromisów w zakresie wydajności, niezawodności i wytrzymałości.

7-145 7-165 7-175 7-160 7-180 7-200 7-220 7-230
TIER 4 Final FPT, NEF FPT, NEF FPT, NEF FPT, NEF FPT, NEF FPT, NEF FPT, NEF FPT, NEF
Max engine power at 1900 rpm (ISO TR 14396 ECE R120)
[hp/kW]
141/104 155/114 166/122 151/111 166/122 181/133 191/140 206/152
Max engine power with Dual Power at 1900 rpm (ISO TR 14396 ECE R120)
[hp/kW]
150/111 165/122 176/129 166/122 181/133 192/142 211/155  225/166
Max. Torque (with Dual Power) (ISO TR 14396 ECE R120) [Nm] 594 (615) 652 (676) 693 (693) 632 (676) 694 (738) 758 (800) 800 (860) 850(897)
Displacement (cm3) / no. of cylinders / no of valves 4.500 / 4 / 16 4.500 / 4 / 16 4.500 / 4 / 16 6.728 / 6 / 24 6.728 / 6 / 24 6.728 / 6 / 24  6.728 / 6 /  24  6.728 / 6 /  24

 

Przekładnia ROBO-SIX: Typ powershift

Wysoka wydajność, niskie zużycie paliwa, płynność jazdy i bezpieczeństwo to atuty przekładni Robo-Six. Kluczowe cechy tej przekładni obejmują pięć zakresów, sześciobiegową automatyczną skrzynię biegów, zrobotyzowaną zmianę zakresów i elektrohydrauliczną przekładnię kolumny kierownicy. Przekładnia Robo-Siz oferuje 30 biegów do jazdy do przodu i 15 do jazdy do tyłu. Ponadto opcja powolnego biegu zapewnia 54 biegów do jazdy do przodu i 27 do jazdy do tyłu. Seria X7 posiada tryb Eco Forty, który zapewnia prędkość maksymalną 40 km/h przy obniżonej liczbie obrotów silnika. Korzystając z trybu Top Fifty, można osiągnąć prędkość 50 km/h, o ile jest to prawnie dozwolone. Dodatkowo, przekładnia Robo-Six wyposażona jest w funkcję odcięcia oleju, która efektywniej zarządza układem hamulcowym, zapewniając lepsze wyniki na drodze i zmniejszone zużycie paliwa.

Układ hydrauliczny

Zwiększona do 160 l/min wydajność uzyskiwana na zaczepie tylnym o ładowności 9 300 kg i zaworach regulacyjnych, których może być nawet siedem. Układ hydrauliczny o wydajności 123 l/min (dla modeli czterocylindrowych) pozwala na jednoczesne korzystanie z kilku narzędzi hydraulicznych.

Wymiary i masy

7-145 7-165 7-175 7-160 7- 180 7-200 7-220 7-230
A-Maks. długość (z obciążnikami) mm 5070 5070 5070 5260 5260 5260 5260 5260
B-Minimalna szerokość mm 2430 2430 2430 2430 2430 2430 2430 2430
C-Rozstaw osi mm 2600 2600 2600 2820 2820 2820 2820 2820
D-Wysokość z kabiną mm 2920 2920 2920 2920 2920 3055 3055 3055
E-Prześwit mm 485 485 485 485 485 550 550 550
Całkowita masa z pustym zbiornikiem paliwa, bez obciążników Kg 6400 6400 6400 7010 7010 7210 7210 7210
Maksymalna masa dopuszczalna Kg 11500 11500 11500 11500 11500 13000 13000 13000