ZETOR MAJOR
Siła
Traktory MAJOR zaprojektowano tak, aby optymalnie dobrać moc silnika do masy pojazdu. Pozwala to w pełni wykorzystać moc traktora.
Wytrzymałość
W traktorach Major najważniejsza jest prostota i znakomicie przemyślana koncepcja ciągnika. Tylko w ten sposób możemy zapewnić niezawodność, łatwą obsługę i szybki serwis.
Efektywność
Dzięki prostej konstrukcji traktory MAJOR są łatwe w serwisowaniu i wykazują umiarkowane zużycie płynów eksploatacyjnych. W dłuższej perspektywie każdy użytkownik doceni również przystępną cenę części zamiennych.
Zobacz film
SILNIK DEUTZ AG – MADE IN GERMANY
Sprawdzony, o niskim zużyciu paliwa.
Sercem traktorów MAJOR jest sprawdzony czterocylindrowy silnik o mocy 75,3 KM, doskonale radzący sobie nawet w trudnych warunkach. Silnik cechuje niskie zużycie paliwa, wysoka niezawodność oraz prosta konstrukcja. Operator traktora z pewnością doceni niskie koszty jego eksploatacji, zaś podczas serwisowania nieoceniona okaże się prostota jego obsługi.
4 cylindrowy , o pojemności 2925 cm3
Silnik o zapłonie samoczynnym z bezpośrednim wtryskiem paliwa Common Rail..
Stage V zapewnia : Katalizator utleniający DOC (bez mocznika) | Chłodzenie zewnętrznego systemu recyrkulacji spalin (EGR) zapewnia stałą moc nawet w trudnych warunkach. | Filtr cząstek stałych DPF
Mechaniczna , niezawodna skrzynia biegów
Wysoka wytrzymałość i żywotność
Traktory MAJOR są wyposażone w czterostopniową, w pełni zsynchronizowaną przekładnię nawrotną oraz trzystopniową przekładnię redukcyjną. Odpowiednie stopniowanie biegów zawsze utrzymuje odpowiednią prędkość silnika, zarówno podczas pracy w polu, jak i transportu, utrzymując w ten sposób niskie zużycie paliwa.
HYDRAULIKA
Niezawodne działanie we wszystkich kierunkach.
Traktor ZETOR MAJOR jest wyposażony w hydraulikę o regulacji mechanicznej. Wyróżnia ją wysoka siła udźwigu oraz równomierna regulacja obniżania, zapewniająca niezawodne i nieskomplikowane sterowanie. Funkcja blokady hydrauliki staje się nieoceniona podczas transportowania narzędzi.
Nowa Stylistyka
Elegancki i pełen pasji – to to nowy design
W 2015 roku ZETOR zaprezentował wizję nowego wyglądu swoich ciągników. Elegancja, pasja i emocje połączyły się z siłą, wytrzymałością i funkcjonalnością ciągnika rolniczego. W 2018 roku wizja się ucieleśniła gdyż pojawił się ZETOR MAJOR w nowym nowoczesnym designie.
Nowy produkt, pełny estetycznych doznań dumnie reprezentuje nową kultową wizję marki. Negatywnie nachylona i ciekawie ukształtowana maska, położenie i kształt reflektorów oraz centralnie umieszczone logo wywołują uderzające wrażenie. Nowa konstrukcja dachu zapewnia lepszy widok z kabiny, a tylne światła są elegancko dopasowane do błotników, tworząc łagodny i zrównoważony wygląd.
Nowa stylistyka w unikalny sposób łączy wytrzymałość maszyny rolniczej z praktycznością oraz atrakcyjnym i emocjonalnie nastrojonym designem.
SILNIK | JEDNOSTKI |
MAJOR CL 80 |
---|---|---|
TYP | – | Deutz TCD 2.9 L4 Stage V |
Rodzaj silnika | – | Wysokoprężny, czterocylindrowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa, CommonRail, DOC, DPF |
Nominalna moc (ECE R120) | kW/KM | 55,4 / 75,3 |
Obroty znamionowe | obr/min | 2200 |
Ilość cylindrów / zaworów | – | 4 / 8 |
Pojemność skokowa | cm³ | 2925 |
Moment obrotowy | Nm | 300 |
Przewyższenie momentu obrotowego | % | 25 |
SKRZYNIA BIEGÓW | ||
Typ | – | 4 stopnie w 3 zakresach |
Ilość biegów (przód/tył) | – | 12/12 |
Rewers | – | Mechaniczny (SynchroShuttle) |
Prędkość maksymalna | km/h | 30 |
WAŁEK ODBIORU MOCY | ||
Typ | – | Mechaniczny (SynchroShuttle) |
Obroty WOM | obr/min | 540/1000 |
Sterowanie | – | Mechaniczne |
HYDRAULIKA | ||
Typ | – | Mechaniczna |
Wydajność pompy hydrauliki | l/min | 50 |
Szybkozłącza hydrauliczne | – | 1+1 / 2+1 OPT |
TYLNY TUZ | ||
Typ | – | Kategoria II |
Max. udźwig | kN | 18 |
Udźwig w całym zakresie |
kN | 15 |
KABINA | ||
Siedzenie kierowcy | – | Mechaniczne, amortyzowane z pasem bezpieczeństwa / Pneumatycznie amortyzowane OPT |
Ogrzewanie / Klimatyzacja | – | Standard / Na źyczenie |
Kierownica | – | Stała / z regulacją wysokości OPT |
PODWOZIE | ||
System napędowy | – | 4WD |
Układ hamulcowy | – | Mechaniczny ze załączaniem przedniej osi |
Pojemność zbiornika paliwa | l | 80 |
Przednie błotniki | – | Stałe |
DALSZE PARAMETRY | ||
Masa własna ¹ | kg | 2960 – 3645 |
Masa maksymalna | kg | 4300 |
Długość * / Szerokość** / Wysokość max. | mm | 4511 / 2241 / 2586 |
Długość / Szerokość / Wysokość min. | mm | 3505 / 1941 / 2560 |
Rozstaw osi | mm | 2210 |
OPT Na życzenie ¹ Bez obciążników przednich i tylnych * Maksymalna dlugośź z przednim TUZ i przednim obciąźnikiem ** Maksymalna szerokość bez lusterek zewnętrznych